tillbaka i cellen...

Hej på er... Nu är vi tillbaka i cellen, förlåt jag mena såklart rummet. Kellie fick droppet bortkopplat ungefär en timme så att vi kunde ta en promenad i stadsparken! Tror inte att jag varit ensam om att längta ut. Kellie klappade i händerna när vi tog fram hennes skor och jacka! =)
Hon orkade gå en liten bit och lekte och gungade lite i lekparken. Ett steg i rätt riktning men inte helt 100...
Hon fick iaf lite aptit av friska luften så väl tillbaka åt hon lite pizza och en halv flaska välling innan hon somnade gott i sin vagn! Första gången sen i måndags som hon åt fast föda... hurra hurra hurra...

Är inte helt nöjd med att veta att vi har minst 2 nätter kvar här men men vi har ju liksom inge val, bara å gilla läget...
Jonas och tjejerna är ju här och håller oss sällskap men dom måste väl åka hemåt så småningom. Jonas ska göra älggryta för första gången! Hoppas den blir god för det är min matlåda till imorgon! ;)

Ne nu ska jag nog surfa vidare och vila lite medan Kellie vilar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0