trötter

Tisdag - Kellie har i princip sovit hela dagen... Var vaken lite mer på kvällen men nu sover hon igen. Problemet nu är att hon matvägrar och druckit ytterst lite så sköterskorna klurar på HUR vi ska få fart på henne igen...
I natt sover Jonas hemma med Natha. Mikaela sover hos mormor & morfar så nu är det bara jag och Kellie här... Lite tomt och trist men Jonas och Nathalie skulle komma tillbaka tidigt imorgon...

Blev väl totalt ca 1 timmes sömn i natt så vi sov lite middag nån timme mitt på dagen innan tjejerna kom på besök men jag tror det får bli tidig kväll ikväll... Är heeellt slut efter dom senaste dagarna och då främst gårdagen/natten...

Under kvällen fick hon iaf i sig knappt en halv flaska välling =)

Onsdag - Vi vakna vid 5 och nu börjar hon ha riktigt ont i magen så under fm har det tagits prover, bajsats blod som troligen kommer från när blindtarmen brast eller operationen, blivit ny droppåse och även tillsatt Ketogan för att låta henne vara smärtfri.
Hon har haft ont så länge och det var helt underbart att se vad Ketoganet gjorde, hon ville plötsligt följa med på en promenad i korridoren, åkte rutchkana och lekte i lekterapin en stund!!! Efter det blev hon törstig och drack cola och nu är hon lite trött så vi har lånat ett par Nalle Puh filmer som vi kollar nu medan Kellie äter välling!!! =) =) En av alla sköterskor bestämde att det är NU det vänder så det hoppas vi!!! Vill ha tillbaka min glada busunge som skrattar, pratar och inte kan va still!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0