Mitt i veckan...

Nu har halva sportlovet gått och det har dessutom gått i en hiskelig takt! Hade glömt bort att stora tjejerna skulle sova hos farmor igår så det blev snabbpackning medan tjejerna va på Vips!!! Vet inte om jag glömt eller förträngt det, som jag sagt förut så tycker jag inte om när dom är borta... Blir ju så tomt!!! Tycker bäst om att ha alla hemma för det är vad jag är van vid!!!
Säger som Mikaela sa: tur mamma att iaf Kellie stannar hemma så att du inte blir alldeles själv! haha...

Kellie och jag leker med mormors presenter... Kellie fick ta med en liten väska med Barbapappa figurer hem och hon ÄLSKAR dom!!! Jag fick oxå paket efter hennes roadtrip till Sthlm och Syfestivalen i lördags! =) Jag fick en kasse med garn och beskrivningar på mössa, halsduk, vantar och raggsockor!
Har börjat med en rosa/grå mössa till Mikaela. Börja igår kväll och sticka väl 5-6 cm och sen blev det fel och jag lyckades inte hitta exakt var i mönstret jag gjort fel så jag tröttna och repa upp alltihop!!! =( Men nu har jag börjat om och återigen kommit 5-6 cm och nu ser det bra ut! =D Hoppas att Mikaela kommer att gilla den! Hoppas och tror att mössan kommer matcha hennes nya skiddress! =D Sen får vi se vad jag ska fortsätta med...
Men nu ska Kellie och jag sätta fart och klä på oss och åka till mormor och leka lite.
Får se när hon slutar i em om hon ev kan passa Kellie så ska jag ta med Nathalie och Mikaela på bio!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0