Nervös...

Nu börjar ja bli lite nervös på detta väder! Om mindre än ett dygn ska vi sitta i en buss och senare ut på de sju haven.... Eller iaf lite hav och jag har beställt både hytter med fönster, buffé och frukost men jag kan INTE minnas att jag beställt SNÖSTORM!!! Usch... Att åka båt med tre barn är ju ett litet nervföretag bara i sig tycker jag men att det dessutom ska va otäckt är inge skoj... Men har vi tur så hinner det väl dra vidare och lugna sig något...

Igår va skoltjejerna på disco och dom hade tydligen haft väldigt roligt! =D I morse åkte Jonas & tjejerna bil till mormor och rastade våra och hennes hundar för hon är i Sthlm i ovädret på syfestivalen. Själv tog jag en rask promenad med grannen till Gåvan.
Dagens fynd blev:
Resväska (NY!) 50:-
2 par jeans (mina) 20:-/st
<3  LOVELY!!  <3

Resväskan var en liten behändig snygg sak men som trots sitt lilla lilla utseende slukade packningen för hela familjen K! Det gillas! =D
Tänker chansa och resa utan Urban denna gången.. :/ lite nervigt även det... Men Kellie vill ju helst gå så då blir det bara en massa att släpa på i onödan... Så packningen består av lilla fyndet, Kellies skötväska och Mikaelas och Nathalies ryggsäckar.
Ryggorna är nu fyllda med varsin filt till barnen (iskallt i bussen sist), böcker, frukt, juice och pizzabullar! Ska bara slänga i en termos javca imorgon så e vi redo... Gissar att frukt och pizzabullar bytts ut mot en himlans massa godis till hemvägen!!! ;)
Vi köper ju liksom inte särskilt mkt alkohol så vi fyller väskorna med tobak och godis! Det gillas!!! Är iaf inte lika tungt att släpa på... Hahaha...

Girlsen hade tänkt åka upp till Carlssonhallen på Isdisco ikväll men vi får väl se... Får se hur vädret och motivationen ser ut om några timmar... Just nu är dom så speedade inför kryssningen att dom knappt vet vad som är upp å ner! haha... Blir lugnt bara vi kommer iväg men kvällen och morgonen kommer nog bli rörig ;)
Nu ska jag kocka ihop en mumsig lasagne, lyssna på Spotify och hålla tummarna för bättre väder innan Mello!

Ha d!
<3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0