Zzzz...

Sååå trött efter kalasandet! Det är ett konstigt hitt-på tycker jag!  Först ska man baka å städa, sen kommer typ alla samtidigt sen får man städa igen!!! Å alldeles slut blir man!!!Mysan stanna kvar efter kalaset och klippte Skrållan så nu är hon nakenfis igen! Sötnöt! Hade ju tänkt klippa henne i vår men nu har hon skadat halsen på ett staket när hon tänkte hoppa över... Det gick inge vidare så nu är det Jodopax och penicilinsalva som gäller... Från början såg det riktigt riktigt fult ut men tack vare salvan så har det blivit MYCKET bättre sista dygnet så nu ska det snart vara läkt och förhoppningsvis fint igen!!! Det har iaf slutat vätska och ser rent ut så det är ju bra...

Kellie var iaf nöjd med sitt kalas tror ja! Hon blev oxå trött och det tog typ 3 minuter att lägga henne, inte ens Jonas hann somna innan henne!!! hahahaha...
Sova är något jag oxå borde göra nu för imorgon är det vardag igen och sportlovet är slut =( DUMT!!!!! Men jag måste kolla klart på hockeyfinalen mellan USA-Canada. Canada leder just nu och jag hoppas och tror att dom tar hem guldet!!!!! 
GO CANADA!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0