Myshelg med mosterdag!

Började helgen perfekt... Hämtade upp maken och shoppade loss i chipshyllan inför Let´s dance partyt hemma! Kusin T kom för att sova över. Tjejerna skulle kolla Let´s dance och heja på Molly. (sj hejar ja på Willy! =))
Så nu är öronen fyllda av tjejligans fnitter och kvitter! haha... Dom är så roliga... Fnissar oavbrutet HUR länge som helst...
I morse hade vi STOR mysfrukost t o m varm O´boy med vispgrädde!!! Sen tog vi en snabbsväng förbi hos Prinsen som både kröp och sa sitt namn och sjöng en sång för oss!!!!!!! Otroligt talangfull min systerson!!!! =D Där går det undan nu, allt på en gång... hihi....
Jag, tjejligan och grannarna fortsatte sen med bussen till Örebro. Käka på MC D och gick på bio. Vi hade reserverat biljetter till smygpremiären av Planet 51. Superkul film faktiskt! Fanns en hel del poänger!!!!
Fick tyvärr vänta 1½ timme efteråt på bussen hem men men... Vi strosa runt i affärer och jag hitta en materialsats med en Tilda ängel till 50% rabatt så jag tänkte fråga Tilda  proffset om lite tips och sen sätta igång och pyssla lite...
Har iaf hunnit landa hemma och käka glass med girlsen som nu plaskar i badkaret innan kvällsmaten... Blev sen sådan idag men vad gör väl det?! Vi har haft en toppendag!

Nån som läser som kan skicka en Spotify-invite till mig???? Please! Vill HA!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0