Slut på lovet...

Sportlovet har kommit och gått och jag gillar inte att vakna och stressa ut i massa jäkla snö IGEN! Fy va trött jag är på denna jävla snö nu! Blev ju inte bättre av att trappstäderskan parkera sin bil mitt i gångvägen så det absolut inte gick att ta sig fram!!! *arg* Mikaela klättrade förbi och bad henne flytta den och då var hon otrevlig mot henne för hon såg inte att jag stog bakom så hin fick höra både ett och annat medan jag fick klättra över med Kellie och hundarna och kastade fram Kellies bob!!! Hade varken hunnit röka eller dricka kaffe och vi va dessutom sena, DÅ är det INTE läge att va otrevlig varken mot mig eller mina barn!!! Grrr... Kan ju inte va så jävla jobbigt att bära med sig en skurmopp och en kvast för mer saker har hon ju inte!!!!

Kellies förkylning har tagit om igen så hon är supersnorig och ligger nerbäddad under sitt nya Hello Kitty täcke i soffan och kollar på Barbapapa för 4e gången idag!!! Måste försöka hitta fler filmer med han för hon älskar den men mamma börjar tröttna på den... ;)
Men snart är det dax att hämta skoltjejerna så då ska vi ut i det underbara vädret igen... hmm... Hoppas att dom hunnit ploga lite mer nu för i morse var det helt oplogat... Pust...

Ska ta bilder på min lilla naken shih tzu sen... Hon blir ju så söt när hon blir klippt och ikväll är det dax för Märta oxå! =D Himlans praktiskt med korthåriga hundar!!!

Här kommer iaf ett par bilder från Norpans kalas!

Jippie! En docka som kan simma!!! =D




Mammas lilla Sessa med vingar å allt!


Men kronan fick pappa låna! hahahaha... SNYGGT!!!

Tack förresten till alla er som kom och firade oss! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0