Oh my god!!! =O

Vilken dag! Ska inte Mors dag va typ MIN dag??? Nästa år  ska jag nog resa bort lr nå!!! Vilket stress, värre än jul tom! Dagen börja perfekt, fick sovmorgon medan tjejerna baka scones som dom sen kom in med på sängen! Nice!!! =) Fick både frukost på sängen, choklad och en fin orkideé. <3
Lite kaffe på det och sen i´n i duschen. Kl 10 åkte Mikaela och jag till skogen för bonusspår. Sen dess har det gått i ett!!!! *pust*
Åkte direkt från skogen till mamma för mors dags lunch MUMS!!! Vädret var perfekt och vi kunde sitta ute och käka. Jätteskönt!
Alla barn och morfarn åkte impala medan vi fick åka efter i vanlig bil till gammelmormor där det blidde en massa fika och prinsessrulltårta innan vi fortsatte till gammelfarmor där det bjöds på 2 sorters tårta.
Efter detta va vi bjudna till barnens farmor på smörgås, paj och bröllopstårta!!!! Fick även med oss lite jordgubbsplantor av farmor som måste planteras imorgon! =)

På vägen hem blev vi bjudna att grilla med bla kusinen på vår gamla gård så medan J åkte hem och klippte gräset grilla tjejerna och jag korv. 
Kände sen att det kanske va läge att röra på sig lite så kusinen och jag tog hundarna på en promenad längs strandpromenaden i det fiiina vädret. Så nu känns det som att min kropp strejkar så nu ska jag ta en värktablett och bädda ner mig och hoppas att jag slipper få alltför surt imorgon... :/

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0